Inhousetour

Inhousetour

Het is op 12 & 13 maart weer tijd voor onze jaarlijks Inhousetour. Gedurende deze tweedaagse Inhousetour krijg jij de mogelijkheid om een kijkje te nemen binnen bedrijven. Zo krijg je de kans om te praten met de werknemers, de cultuur te proeven en wellicht je toekomstige werknemer te ontmoeten. Naast de tour zelf, is er dit jaar op 8 maart voor het eerst een kennismakingsdiner voor deze tour georganiseerd, waar je de groep studenten beter kunt leren kennen. Voor slechts €15,- heb jij een diner en wordt je twee dagen voorzien van vervoer, eten, slaapplek en bovenal een geweldige ervaring!

Meld je snel aan! 

Tijdens de Inhousetour zullen we de volgende bedrijven bezoeken:

Smurfit Kappa

Smurfit Kappa, een FTSE 100 bedrijf, is een van 's werelds meest toonaangevende producenten van op papier gebaseerde verpakkingen, met ongeveer 46.000 werknemers op circa 350 productielocaties in 35 landen en met een omzet van €8.9 miljard in 2018. Wij zijn gevestigd in 23 landen in Europa, en 12 in Amerika. Wij zijn de enige grootschalige pan-regionale speler in Latijns-Amerika.

Met een pro-actief team maken ze onophoudelijk gebruik van uitgebreide ervaring en expertise, ondersteund door schaalgrootte, om mogelijkheden te creëren voor de klanten. Zij werken samen met vooruitstrevende klanten door superieure productkennis, marktbegrip en inzichten in verpakkingstrends te delen om zakelijk succes in hun markten te garanderen. Ze hebben een ongeëvenaard portfolio met papieren verpakkingsoplossingen dat voortdurend wordt bijgewerkt met onze toonaangevende innovaties. Dit wordt versterkt door de voordelen van integratie, met optimaal papierontwerp, logistiek, tijdige dienstverlening, en verpakkingsfabrieken die het grootste deel van hun grondstoffen van onze eigen papierfabrieken krijgen.

Ahold

Ahold Delhaize is één van ’s werelds grootste voedsel retail holdings, een leider in supermarkt en e-commerce, en een voorloper op gebied van duurzaam retailing. Een geweldige collectie van lokale merken maakt het mogelijk om meer dan 50 miljoen winkelaars elke dag te voorzien in de Verenigde Staten, Europa en Indonesië. Elk merk deelt een passie voor het bezorgen van kwalitatief goed eten, waardes en innovaties, en voor het creëren van een werkplek, die mogelijkheden biedt voor professionele kansen. Het bedrijf heeft een betekenisvolle en langdurige relaties opgebouwd met de lokale bedrijven, zodat de oorsprong van de producten bekend is en daarbij helpen om de klanten gezondere keuzes aan te bieden. 

Vanderlande

Vanderlande is een wereld marktleider is waarde-toevoegde logistieke proces automatisering bij vliegvelden en de pakketmarkt. Het bedrijf is ook de grootste leverancier van proces automatiserende oplossingen voor magazijnen.

Vanderlande’s bagage transportation systemen bewegen 3.7 miljard bagage objecten over de hele wereld per jaar, anders gezegd 10.1 miljoen per dag. De systemen worden gebruikt in meer dan 600 vliegvelden. Meer dan 39 miljoen pakketten worden elke dag gesorteerd  door VanderLande’s systemen, die zijn ontwikkeld voor de wereldleider in pakketbezorging. Daarnaast hebben ’s werelds grootste bedrijven in e-commerce en distributie het vertrouwen in VanderLande’s efficiënte en betrouwbare oplossingen.

Vanderlande, opgericht in 1949, heeft meer dan 6.000 werknemers, allemaal toegewijd om de activiteiten van zijn klanten vooruit te helpen op verschillende locaties op elk continent. Met een consistent stijgende omzet van 1,4 miljard euro heeft het de afgelopen zeven decennia een wereldwijde reputatie opgebouwd als een zeer betrouwbare partner voor logistieke procesautomatisering met toegevoegde waarde.

Grolsch

Werken bij Grolsch is jezelf - samen met je collega's - dagelijks inzetten voor de verbetering en groei van onze organisatie. En natuurlijk voor de tevredenheid van onze klanten en consumenten. We willen mooie momenten bijzonder maken. Dat doen we met energie, passie, focus en plezier.

We houden van uitgesproken collega's met concrete plannen. Collega's die hun verantwoordelijkheid nemen en hun eigen ideeën hebben. We stimuleren zelfstandigheid en moedigen talent aan; dagen je uit om te zien wat je kunt en jezelf verder te ontwikkelen. De lat ligt daarbij hoog. Het resultaat telt!

Zodra je bij ons binnenloopt voel je de trots. Trots op onze merken, ons bedrijf, ons vakmanschap en natuurlijk op onze bieren. Dat zit in ons DNA. Net als duurzaam en verantwoord ondernemen, in alles wat we doen. Omdat we geloven dat dat ons - en de wereld om ons heen - verder brengt. 

Echt. Karakter.

 

Partners